Przeprowadzka!

Diabeł w całej swojej okazałości niestety przestał się mieścić w swoim pierwszym domu, jakim był serwis wordpress.com

Problemy z edytorem tekstu oraz brak wielu funkcjonalności sprawiły, że nasz blog został przeniesiony pod adres:

Zapraszamy pod ten właśnie adres, jednocześnie informując że stary blog jeszcze przez jakiś czas dostępny będzie także na wordpress.com, jednakże stopniowo przepisy będą stąd znikać, zmieniając się w linki do ich odpowiedników na blogspo

SERDECZNIE ZAPRASZAMY! 🙂

3 komentarze

  1. Witam, równiez mam tu polskiego bloga i mam problem z napisaniem litery ą. Połaziłem po forum i znalazłem wasz adres bloga. Można wiedzieć jak poradziliście sobie z tym problemem?

    1. Kilka razy wysyłaliśmy maile do moderatorów wordpressa, ale bez rezultatu, więc przenieśliśmy się na blogspot i problem się skończył 😉

      1. Dziękuję za odp. Ja jednak zostane tutaj. Zobaczyłem, że wystarczy pisać w „Text” a nie „wisual” czy jakoś tak i problem znika. Na blogspocie brakuje mi styli itp 🙂

Skomentuj

