Mleczny ryż z prażonymi jabłkami – doroślejsza wersja przysmaku z dzieciństwa

Chyba każdy jadł kiedyś ryż z jabłkami. Pamiętam jak moja mama gotowała ryż, potem owijała garnek ręcznikiem albo jakąś szmatką i zostawiała żeby ryż „doszedł w cieple”. Ja nie mam tyle cierpliwości… nie jak moja Druga Połowa zażyczy sobie taki przysmak z dzieciństwa na kolację 😉
Dlatego chciałem zaproponowac tu swoją, troszkę zmienioną wersję… Taką troszkę bardziej „dla dorosłych” – bo ten ryż najbardziej smakuje dorosłym.

PRZEPIS TUTAJ

One comment

  1. […] do pudełka na jedzenie. Tak na przykład dzisiaj w moim dotychczasowym pudełku pojawił się mleczny ryż z prażonymi jabłkami. Jak pójdę jeść to może zdjęcie zrobię. Share this:TwitterFacebookDodaj do […]

Skomentuj

