Ryż z kurczakiem i sosem curry – rozgrzewająca kolacja na chłodniejsze wieczory

Przez ostatnich parę tygodni było dosyć tropikalnie, ale wczoraj zrobiło się całkiem chłodno wieczorem, po ulewnej burzy i potrzebne było coś rozgrzewającego na kolację. Osobiście uwielbiam indyjskie jedzenie i jeśli tylko mam okazję to odwiedzam knajpki z takimi potrawami, ale w zasadzie rzadko przygotowywałem sam coś na indyjską modłę. Wczoraj jednak moja Luba postanowiła, że spróbujemy ryżu z sosem curry, więc posiedziałem chwilę w kuchni, pomieszałem na patelni i wyszło całkiem, całkiem nieźle. Potrawa może nie wyglądała „okazale” ale za to smakowała fantastycznie. Gęsta od warzyw, pikantna od chili i aromatyczna dzięki indyjskiej curry.

PRZEPIS TUTAJ

3 Komentarze

  1. Na pewno było pyszne, lubię curry 🙂 Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    1. Polecam, jest rewelacyjny 🙂 jedyne czego mi brakowało to chlebków naan.. ale wszystkiego mieć nie można 😉

  2. krowawciapki · · Odpowiedz

    Ja potwierdzam, że było pyszne, w końcu sama jadłam! 🙂

Skomentuj

