Zapiekanka makaronowa z kurczakiem i brokułem, czyli wariacja pizzeriowego dania.

Muszę szczerze przyznać, że uwielbiam makaron. Różne rodzaje, z różnymi dodatkami i sosami. W pobliżu mojej uczelni była jedna pizzeria, w której podawali makaron z brokułem i kurczakiem, i odkąd spróbowałam raz, to zamiast pizzy jadłam tam tylko ten makaron.
Kiedyś pomyślałam sobie – a dlaczego nie spróbować przenieść tego smaku na domowy talerz? Stąd właśnie ten przepis. 🙂

Składniki zapiekanki […]

PRZEPIS TUTAJ

One comment

  1. Ojj taak, Al forno Venezia z Bravo 🙂 Gotuję to od kilku miesięcy, bo mojej Narzeczonej (i mnie również) bardzo posmakowało 🙂
    Tylko co do mięska – smażę osobno, na mocnym ogniu, krótko 😉

Skomentuj

